Aria.

Aria je blagovna znamka, je spletna trgovina in odgovor ustvarjalke na iskanje najboljšega preseka med obliko, uporabnostjo in kakovostjo ter znanjem in rokodelskimi spretnostmi.

Pri Klun komunikacijah smo oblikovali celostno podobo blagovne znamke,  jo poimenovali ter dodali slogan "kar počnem in sanjam".

Podobo blagovne znamke definira izbor trendovskih barv, močno prisotnih predvsem v skandinavskem svetu in črno bela ikona, v kateri smo črnino nekoliko omilili in uporabili njeno manj intenzivno enačico.

Z rabo ilustracije še bolj poudarimo ročno izdelavo, zmehčamo ostre linije in se približamo otroku ter njegovi obliki izražanja. Trikotna forma ni izbrana naključno, saj gre za simbol popolne skladnosti in enosti, pravtako pa v skandinavskem slogu pogosto najdemo trikotno obliko, kot dekorativen element. Obrnjen navzgor, izraža rast, napredek in deluje pozitivno.

Osnovni formi logotipa, ki izhaja iz začetnice imena in je v ikoni združena z značilno obliko enega od izdelkov (šotor), smo dodali otroški obrazek in spodnji del obraza, ki ga zaznavamo kot nasmešek. Dobili smo škratka, ki mu lahko poljubno dodajamo osebnosti.

Poleg osnovnega logotipa, kjer ime zapisujemo z velikimi tiskanimi črkami, je sekundarni logotip namenjen izdelkom za mamice. Ikona je v tem primeru odstranjena, zapisujemo ga z malimi tiskanimi črkami. Ohranjen veliki R je vezni člen med obema logotipoma.