Fudo.

Temelj podobe in koncepta bistroja Fudo je specifičnosti njihovega pristopa in v »pitchu« definirane kuharske filozofije.

Pristnost, ustvarjeno z lastnimi rokami, domačnost, avtentičnost… se odražajo v prostoročnem zapisu imena gostilnice in vinskega bara. Prvi smo v Mariboru opremili lokal s t.i. brush letteringom in tudi tako poskrbeli, da je podoba, še leto po otvoritvi, ostala sveža in izstopa v množici ostalih ponudnikov. Z njim smo nadgradili Fudovo željo po brezmejnosti in svetovljanstvu, hkrati pa oblikovali izjemno trendovsko podobo, aktualno še dolga leta po razgrnitvi.

Logotip nadgrajuje slogan »Food. Love. And you.« Preplet hrane, ljubezni, strasti… do lepega in dobrega, predvsem pa okoli ljudi. Okoli gostov, ki osmišljajo delovanje lokala.

Ročna pisava je uporabljena na številnih medijih in podlagah v prostoru, zagotovo pa je najbolj vidna na razglednicah, posebej zasnovanem zapisu v sanitarijah in na papirnatem namiznem prtu. Definirali smo Fudove vrednote, vzdušje in kuhinjo ter z njimi popisali role neskončnega pogrinjka. Tako popisan prt je močan element, ki dela krožnike bolj privlačne in fotogenične.

Bistro je že pred prvim postreženim krožnikom postal hit družbenih omrežji, kar smo zagotovo dosegli s premišljenimi vsebinami in strategijo objav, izvajano najmanj mesec dni pred otvoritvijo. Pomemben del je k učinkovitemu nastopu doprinesla prav podoba, ki je v osnovi in zlasti v svojih aplikacijah zamišljena tako, da jo uporabniki radi fotografirajo in delijo. Pravilnost strategije nastopa se je potrdila, ko smo z objavo zgodbe o "krožnikih, ki jim dajemo drugo priložnost", sprožili zbiranje ter pošiljanje več deset let starih krožnikov, iz različnih koncev Slovenije, v Maribor.