Kogo je odgovor na vprašanje, kako v imenu združiti tradicijo, narečje in rustikalnost ter obenem zveneti mondeno, trendovsko in moderno.
Ime in celostna podoba neposredno nagovarjata dve generaciji obiskovalcev. Prvi so tisti, ki je hišni vinar skorajda sinonim za vino ali klet, drugi so vsi tisti, ki to počnejo zdaj iskali kuhinjo s trendovsko nadgrajenimi domačimi recepti in domiselno postreženimi jedmi. Kogo, v istrskem narečju kuhar, je most in stičišče generacij, prostor, kjer se preverjeno in dobro, združi z duhom, ki si upa tvegati in poizkušati.
Da bi logotip predal pravo sporočilo vsem, smo ga sestavili iz pomenljivo spremenjenih črk, ki jih je spominjal na starinske napise s fasad in razstavo majhnih butičnih specializiranih trgovinic in restavracij.
Barve združujejo zeleno trtinih listov in vinogradov, zlata je sonce in barva kraljice vin malvazije, modra je morje in neba ter barva iz grba Mestne občine Koper.
Logotip zaokrožuje povzetek ponudbe (vino, delikatesna hrana, gurmanski izdelki), ki nagovarja ne le domače obiskovalce, temveč upošteva mikrolokacijo neposredno ob glavnih prometnicah, tudi potnike iz številnih drugih držav.