LeVino ni »le« lokal ali »le« vinski bar na najbolj živahni ulici v mestu, temveč je most med pristnim domačim, trendovsko mondenim in tremi ambienti. LeVino ni »le« eden, LeVina sta dva.
Zgoraj.
Prostor želi dvigniti kulturo pitja vina, je stičišče vinskih zgodb z izkušenimi pivci in za mlade doživetje prvovrstnega enološkega užitka v mestu najstarejše trte na svetu. Da bi uspešno križali želje in avtorski koncept, smo zahtevali umik točilnega pulta ter kreirali 3 mikro ambiente – neskončno dolgo klop za družabne večere, mize za intimnejše spoznavanje vina in kotiček z zofo, namenjeno udobnim pogovorom ter lovljenju nasmehov v objektive pametnih telefonov. Fotogeničnost lokala zaokrožujeta izbiri starinskega servirnega vozička in vzorca ploščic.
Velike bele površine omogočajo izkoristek dnevne svetlobe in so odlično ozadje za opazovanje odtenkov vina. Monotonijo beline smo razbili z odtisi pleskarskega valja. Zelena stena so trtini listi in barva vinskih steklenic, odtenek usnja ter medenina pa sta odtenka oranžnega in belega vina.
Skupna točka dveh etaž lokala je notranji, delno pokriti atrij, ki je obenem stična točka s sanitarijami. Tem smo navidezno povečali prostornino z vzorci, ki učinkovito brišejo robove, obenem pa vzpostavijo iluzijo neskončnosti. Surovost, neizprosnost in ostrino zemlje ter trud vinarja smo na simbolni ravni združili z najdragocenejšim (vodo) tako, da smo sami oblikovali iz betona vliti umivalnik.
Spodaj.
Drugi obraz lokala je klet, namenjena degustacijam, s pritajeno svetlobo primerna za intimne koncerte, zakuske in zabave do jutra.
Posebna vhodna vrata diskretno ločijo prostor od preostalega lokala, v katerem smo sedalne površine preoblekli v toplo naravno volno, temno pobarvana tla so ogrevana, vodi ozvočenja so spretno skriti med neravne profile stoletnega zidu. Iluzijo neskončnosti prostora pa smo poustvarili z LED trakovi, skritimi v ograjo in odlagalne površine. Prostor zaokrozuje monolitni leseni pult z ustreznimi lesenimi omarami v ozadju servisnega prostora.
Ime in celostna grafična podoba nista delo biroja Klun komunikacije.