Ko surfam, sem na Pinterestu, ko kolesarim, sem na Hollanderju, ko hodim, najraje zavijem »tri ulice višje«, da grem mimo najljubše cvetličarne in za trenutek ugledam razstavljeno lepoto. Ni praznovanja brez rož, najraje potonik, pogojno hortenzij. Škljocam s telefonom, najraje moja dva otroka, cvetje, lepe kave, najlepše embalaže in morje, ki ga imam najmanj rada poleti. Če dalj časa ne vidim točke, kjer se stika z nebom, lahko zbolim, bolezen pa učinkovito ublaži kaj sladkega. Raje kot nastope in pisanje imam risanje. Pravijo, da včasih kompliciram okoli enega samega milimetra, ampak… en je en in, če je ključen, je lahko usoden. Sem perfekcionist? Vsekakor raje hedonist.
Moj design mora izražati toplino, mehkobo, biti mora ljudem blizu, biti mora seksi. Prečiščena podoba mora služiti posamezniku in o njem govoriti sama zase. Moje dojemanje vaše podobe se ne zaključi pri logotipu in barvah, temveč nanjo gledam kot na celostni sistem, bistveno večji od blagovne znamke same. Pomembni so občutki in učinki, ki jih blagovna znamka sproža. Pomembno je, da deluje in nudi zadovoljstvo.