Od prve besede se ni spremenilo nič: sporočevalec želi naslovniku predati sporočilo, manj kot je šumov, uspešnejši je komunikacijski proces.
Identificiramo vaše poslušalce, jih preučimo, najdemo nove ali med starimi spremenimo percepcijo vaših sporočil. Osredotočamo se na motilce v sporočilnem okviru, določamo izvore šuma in se jim izognemo s pre-modeliranjem zaznav zainteresiranih javnosti, nadgrajenim izborom uporabljanih (medijskih) platform in distribucijo protiargumentov.
Da boste uspešno predali sporočilo, boste morali kdaj tudi pred kamere in mikrofon, a vas pred tem ne bomo silili v izumetničene drže ali prisilni smeh. Raje vam pomagamo, da potegnete najboljše iz sebe, da razvijete vaš osebni stil, ob čemer poskrbimo, da moč vašega nastopa izvira iz sposobnosti nizanja argumentov.
Intenziteta naštetega doseže vrhunec približno mesec dni pred nastopom volilnega molka, a tekmo in delo v volilnem štabu ne odločata le časovnica in zakonodaja, temveč zaznane potrebe in navade volivcev. Prav zato vam pomagamo pri oblikovanju programa in celostne podobe kampanje.